Cerita Lucah Kisah Lucah Cerita Seks Melayu


Isteri Tukang Kebun

Ini adalah cerita sebenar yang berlaku pada diri ku.Aku seorang Guru Sekolah Menengah di sekitar Melaka dan mempunyai seorang isteri dan 4 anak.Isteri ku bekerja dan masih solid lagi namun begitu naluti jantanku yang sentiasa mencari idea untuk memuaskan nafsu sering memaksa aku mencari jalan untuk menyetubuhi perempuan lain,tak kiralah samada pelacur,janda atau minah bohsia.  Namun aku belum pernah bersetubuh lagi dengan isteri orang kerana aku rasa berdosa berbuat begitu tetapi godaan dari seorang perempuan bernama Rozaimah ,isteri seorang tukang kebun sekolah aku telah mengubah pendirian ku selama ini.Kisah bermula apabila Rozaimah berjumpa aku ditepi Quarters Kakitangan sekolah semasa aku menjalankan Pendidikan Jasmani bersama murid-murid ku yang kebetulan ditepi Padang Sekolah.Imah atau E memang masih seksi lagi,dengan tubuh 36C-28-36 memang mampu membuat mana-mana lelaki ingin merasa pantatnya yang menundun itu.  Zali suaminya memang sorang lelaki yang suka membuang masa memancing dan mengabaikan tanggungjawabnya.Walaupun anak dah 3 tetapi masih tak mahu memikul tanggung jawab sebagai Ketua keluarga.E berjumpa aku untuk mengadu hal kerana aku memang faham dengan situasi mereka anak-beranak.E meminta aku meminjamkan RM 30 kerana nak beli barang keperluan dapur,aku tanpa banyak bertanya memberikan wang tersebut sambil bergurau tentang bila nak membayar semula.  E pun berkata yang kalau tak dapat bayar,kira bayar dengan body pun boleh sambil tersenyum melirik,Aiiii!!! ini peluang baik ni dan aku pura-pura terkejut"Betul ke ni E ?""Kalau nak malam ni datang lah sebab Zali nak bawa budak balik kampung sebab ada kenduri,E malas nak pergi dan memberi alasan tak sihat,Zali memang selama ini tak kisah sangat maklumlah dah puas dipulun E setiap hari."O.K malam ni aku datang E pukul 8.30 malam,kau buka pintu belakang dan aku bawa motosikal ok""Set"jawab E.  Malam itu aku bagi alasan pada bini ku nak pergi sekolah sebab ader tuisyen dan dengan senyapnya aku memasukkan Coli dan seluar Dalam Merah Terang isteriku serta Tumit Tinggi 6 inci yang selalu dipakai biniku semasa kami bersetubuh.Aku beredar dari rumah dan apabila sampai dekat rumah E aku matikan motosikalku dan sorokan didalam semak berdekatan.Pintu belakang rumah E terbuka dan aku terus masuk,E menanti dalam kegelapan dan terus aku memeluk dan memberi ciuman dibibir..  Hmmmm Hangat sungguh.Aku terus meminta E memakai coli dan seluar dalam Merah dan menyuruhnya memakai kasut tumit tinggi Merah yang seksi"Amboiii...Romantik dan Ganas jugak abang ni yerr"Sahut E dalam Kegelapan.Aku terus ikut E ke Bilik tidur dan berbaring sambil E menanggalkan baju T dan kain batik yang dipakainya.Sambil itu batang konek aku dah mencanak.Selepas pakai dia berbaring dan aku pun memulakan adegan menjilat bibir pantatnya sambil menyelak undies yang dipakainya. Urghhhhhh. Hmmmmm... Sedapnya Baaaaaaang!!!! E mula mengerang,aku tak puas hati lalu menghisap dengan rakus teteknya sehingga menjadi keras dan kenyal,aku juga jilat lubang bontot E sebab aku akan juga menjoloknya kemudian.  Kini tiba giliran E menjilat dan menghisap dengan berahi,aku tak pernah dihisap oleh biniku dan perbuatan ini merangsang nafsu ku ke makam yang paling tinggi,bila nak terpancut aku menolak E dan membaringkannya sambil menyendal Kedua pehanya ke bahuku, aku naik berahi melihat kasut tumit tinggi yang tergawang-gawang dibahuku, lampu kalimantan yang terang dibilik tidur lagi menaikkan nafsuku melihat semua bahagian tubuh E.  Aku mula memasukkan batang ku yang bersaiz XL kedalam pantatnya ,E mengerang lembut merasakan kefanaan batang ku dan aku santakkan ke hujung rahim,E mula mengepitkan pantatnya dan mengemut sekuat hati sampai aku rasa macam nak putus batang XL aku ini.  Adegan batang masuk kelubang pantat berjalan lancar dan aku pump E sampai 100 X sebelum menonggengkan E secara doggie.Semasa cara doggie aku santakkan kuat sampai bergegar katil dibuat nya,sambil tu aku ramas segeram aku keteteknya.Sempat juga aku guna jari untuk menjolok lubang juburnya,selepas puas aku nak masukkan batang aku ke lubang bontot dan ini mengejutkan E sambil berkata"Jangan lah Cikgu...tak pernah buat camni..E tak mahulah"  Aku kata"Jgn lah gitu takper,sekejap aje sakit lepas tu sedaplah,lagipun cikgu tambah Rm 20 lagi o.k" E pun bersetuju dan aku dengan perlahan-lahan memasukan batang ku ke lubang Jubur E "Awwww!!!! sakitlah Cikgu"Aku tak peduli langsung santak masuk dalam lubang E dan mula menghunggis berkali-kali sampai terasa kemutan bontot E semakin galak.Adalah lebih kurang sejam kami bermain sehingga tiba masa E terkulai lesu dan nampak air putih keluar dari celah bibir pantatnya,aku tahu e dah klimaks. Aku pun dah nak keluar juga kerana dah seminggu tak dapat sebab biniku Red-Light lalu membaringkan E dan menghentakkan batang ku ke lubang pantatnya yang sedia menjalang itu.Aku hunggis lagi keluar masuk sambil memerhatikan keluar masuk batang dan lubang dengan asyiknya.  Akhirnya aku tak tahan"Abang nak pancut ni""Jgn Bang nanti mengandung"Pohon E dalam keadaaan letih dan memohon belas,aku tak peduli dan terus memancutkan air mani ku sedalam yang mungkin ke Rahim E,Pekat dan Putih sampai 7 kali pancutan padu dan pasti melekat disekitar dinding Rahim E,aku tak kisah..diakan ader laki..  Dalam keletihan aku dan E memeluk sesama sendiri sambil berkulum dengan rakusnya.Aku Puas....E bangun dan menanggalkan coli dan undies serta kasut tumit tinggi dan memasukan dalam beg plastik..."bagilah E Bang""Ishhh jgn..nanti laki kau nampak haru nanti"jawabku..sebenarnya itulah bekalan pakaian aku nak bagi pada betina lain bila nak main nanti...Sebenarnya aku nak bagi tahu kau orang aku dah seludup masuk Video-Camera dalam bilik tidur E dan segala permainan Zina kami telah dirakamkan.

Back to posts
Comments:
[2014-06-14] nazs:

Add my wechat id bafuak36

[2014-03-30] kote 6 inchi ipoh:

01114480980....klu ade awek yg sangap sms i

[2014-03-04] abg sangap:

Awek2 yg nak rasa konek abg leh la sms kat no 0176115687

[2014-02-12] sham:

gay x nak ke

[2014-02-05] Ida:

Bdoh btl zman skrang.

[2013-12-30] ajid:

bdk skolah bt pahat jhor..
ajid:0147745767

[2013-12-30] ajid:

18 ke bwah bt pahat jhor...

[2013-12-04] mat fd:

Hai mna2 girl yg nak msj noty2 just msj sy ok..nk main pun blh . 0139709418

[2013-11-23] Sangap giler:

Tk bleh than la..awek2 dkat sri gombak klau nk main call aku 0199982437

[2013-11-07] manje_gersang:

ahhhh...nk gak..i da stim ny..still virgin..spe nk pcahkan dare i kol me plzzz...xtahan da ny..muahhhh...
0177012689


123»
Post a comment



Home » Melayu Boleh

Cerita Lucah | Gambar Bogel | Video Lucah