Cerita Lucah Kisah Lucah Cerita Seks Melayu


Nyonya Dengan Singh

Di dalam sebuah perkampungan di pinggir bandar yang mana penduduknya tidak berapa ramai telah didiami oleh masyarakat campur seperti Melayu, Cina, India dan Benggali. Terdapat seorang benggali atau bai yang namanya Sanjit Singh. Bai ini memang moden sedikit kerana tidak memakai serban, bercukur dan sentiasa berpakaian kemas bila setiap kali pergi kerja. Sanjit Singh terpaksa berjalan kaki sejauh hampir setengah kilometer dari rumahnya ke perhentian bas untuk ke pejabat kerana dia tidak mempunyai kereta. Begitulah setiap hari Sanjit Singh berulang alik ke tempat kerja Perjalanannya ke perhentian bas akan melaui banyak rumah jiran-jirannya. Sanjit ni masih lagi bujang dan baru berumur 26 tahun. Pembaca tentulah faham yang singh ni memang kuat sek. Pantang dapat aje pantat atau jubur memang tak akan dilepaskannya. Tapi memang dah adat Singh, nak barang free aje. Bayar tak mau. 

Di perkampungan tersebut ada sepasang suami isteri keturunan cina, Suaminya Ah Seng dan Isterinya Mei Leng. Mei Leng berumur baru 28 tahun, tetapi Ah Seng telah berumur hampir 40 tahun. Ah Seng pula sibuk dengan perniagaanya kerana terpaksa ke sana ke mari untuk memperagakan produk yang dijualnya. Dah lah Ah Seng ni tak berapa kuat jarang pula meniduri isterinya Mei Leng, maka bertambahlah kehausan Mei Leng dalam mengharungi kehidupan seharian sebagai suri rumah sepenuh masa. Mei Leng ni memang masih cantik, putih melepak dengan muka bujur sirih serta rambut panjang hingga ke bahu. Tentang body tak payah ceritalah, buah dadanya taklah nesar sangat (maklumlah cina) tetapi bentuk keseluruhan badannya memang menggiurkan setiap lelaki termasuklah singh yang hari-hari nampak Mei Ling kadang-kadang semasa menjemur kain, menyapu atau pergi ke kedai. Memang singh sentiasa naik bulu romanya termasuklah bulu pelirnya dan batangnya sekali bila ternampak Mei Ling lebih-lebih lagi bila si nyonya ni memakai short dengan baju t-shirt tanpa lengan yang nipis. Mei Ling ni lebih dikenali dengan panggilan nyonya oleh budak-budak muda kerana dia sudah berkahwin dengan Ah Seng yang dah tua tu. Ah Seng pula memang dikenali dengan panggilan Ah Pek. 

Sebenarnya Mei Leng juga memang mengidamkan untuk merasa kote singh yang hensome tu. Cuma dia malu dan takut singh akan menceritakakn kepada orang lain. Bagaimana kalau suamimnya tahu? Tentu mati dia di amok oleh Ah Pek. 

Tetapi masuk hari ni dah hampir dua bulan si nyonya ni tak dapat rasa kote. Kehausannya tak dapat dikira lagi. Nyonya berfikir tak kiralah apa akan jadi kerana dia dah tak tahan lagi menanggung derita ini. Malam itu nyonya dah merancang pada keesokan hari masa singh nak pergi kerja dia akan memanggil singh untuk meminta tolong sesuatu bagi menarik perhatian singh. 

Pagi itu nyonya bangun lebih awal dari biasa supaya singh tidak terlepas. Nyonya awal-awal lagi sudah mandi dan bersolek supaya nampak lebih cantik dan wangi. Berpakaian baju tidur nipis suapya nampak betul-betul sexy. Memang siapa yang tengok pun pasti tak akan melepaskan peluang ni. Pak Aji pun boleh tercabut serban bila tengok Nyonya Mei Ling berpakaian begitu. Dahlah baju tidur yang dipakainya sangat jarang, dia hanya memakai seluar dalam sahaja tanpa coli. Maka nampaklah puting teteknya yang kemerahan berwarna pink itu membonjol sahaja disebalik baju tidurnya. 

"Singh! Singh! Mari sini sekejap, saya mahu minta tolong sikit" panggil nyonya dari tingkap sebaik sahaja melihat singh lalu di tepi rumahnya pada pagi yang masih samar-samar itu. "Ada apa nyonya, saya mahu cepat pigi kerja" balas singh. "Nanti bas tinggal sama saya" sambungnya lagi. Singh memang perasan yang nyonya masih lagi berbaju tidur. Entah apa yang diperlukan oleh nyonya, fikir singh dalam hatinya. Tanpa melengahkan masa nyonya terus sahaja membuka pintu rumahnya, maka terus sahaja singh terpandang puting tetek Mei Ling yang mengelembung dari baju tidur yang nipis itu dan seluar dalam nyonya berwarna putih. Singh cepat-cepat mendekati pintu dan bertanya nyonya, "Mau tolong apa Nya? Tanya singh. "Saya punya paip bocorlah" kata nyonya, "Air keluar banyak, Lu kasi tolong repair boleh ke?" sambungnya lagi. "Ayo! Nya, saya mau pigi kerja sekarang mana ada masa mau repair itu paip?" Bentak singh. "Mari tengok dululah, tadak repair pun tak apa" kata nyonya. "OK lah kata singh, kerana fikirnya dapat juga melihat buah dada nyonya. Memang batang singh dah mula mengeras, maklumlah dah lama tak dapat pantat. Singh pun masuk ke dalam dan terus ke sink untuk melihat paip yang bocor. "Mana ada? Semua paip kering juga" Kata singh. Bukan sana paip lah, sini" Kata nyonya sambil menunjukkkan ke celah kelangkangnya. "Ayo! apa pasal tarak cakap siang-siang", kata singh. "Kalau ini paip sekarang juga saya repair. Tarak pigi kerja pun tarak apa, boleh angkat MC" Kata singh sambil terus mahu memeluk nyonya. "Lu jangan bilang sama lain olang tau singh" nyonya minta kepastian. "Tarak" balas singh pendek. "Betul?" Tanya nyonya. "Betullah, apa bikin mau bilang sama lain orang. Nanti kalu semua orang tau banyak susah mau bikin kerja", kata singh dengan jaminan yang pasti. 

Nyonya yang dalam keadaan stim bercampur khayal terus memimpin singh ke bilik tidurnya. Anak-anaknya pun masih tidur lagi di bilik sebelah. Tanpa melengahkan masa nyonya terus memeluk singh dan singh pun apa lagilah terus meromen nyonya dengan lahapnya bagaikan dah bertahun tak dapat puki. Bau minyak wangi yagn dipakai oleh nyonya Mei Ling membuat singh merasa sungguh segar dan bernafsu sekali. Dengan sepantas kilat singh menghalakan mulutnya ke mulut Mei Ling dan mereka bermain sup lidah untuk seketika. Kemudian singh tanpa disuruh terus menanggalkan apa yang ada di badan Mei Ling. Mula-mula baju tidur, kemudain seluar dalam Mei Ling. Ternampak oleh singh seluruh tubuh Mei Ling yang berbogel bagaikan anak kecil dengan kulit yang putih melepak. Sungguh bertuah badan fikir singh, kerana hari ini dapat lauk yang sungguh istimewa iaitu tubuh Mei Ling. 

Sebaik terbuka sahaja cipap Mei Ling yang putih dengan bulu yang agak jarang serta bergunting rapi, singh pun terus menghalakan lidahnya ke sirtu. Bahagian yang pertama ialah biji kelentit Mei Ling yang berwarna pink dan sudah mula mengembang kerana terlalu berahi. Kemudian ke seluruh kawasan puki dari bahagian luar terus ke bahagian dalam termasuk lubang puki Mei Ling habis disedut oleh singh. Ber lecut-lecut bunyi lidah singh menjilat air Mei Ling yang keluar bagaikan paip bocor yang dikatakannya sebentar tadi. Mei Ling juga tidak tahan melihat aksi Singh yang sungguh ganas itu terus menarik seluar Singh kebawah dan menaggalkan seluar dalam sekali. Sebaik terbuka seluar dalam Singh maka tersembullah batang Singh yang saudara dan saudari tentulah boleh bayangkan bagaimana bentuk batang Singh ni. Tak payah dihuraikan lagi. Mei Ling terus merubah kedudukannya secara 69 dan terus memasukkan batang pelir Singh ke dalam mulutnya. Tetapi tak dapat masuk habis kerana mulut Mei Ling tidak berapa luas dan batang singh sungguh besar serta panjang. Singh merasa sungguh sedap. Selepas lebih kurang sepuluh minit Mei Ling dah pun terpancut dan habis disedut oleh Singh airnya. Mei Ling berkata "Oh! Sedapnya Singh, Lu manyak pandai bikin sex". "Lu jilat saya punya cibai manyak sedap" begitulah rintihan Mei Ling dan dia pancut lagi sekali. Kemudain Mei Ling merayu kepada Singh supaya memasukkan segera batangnya ke dalam cipapnya. "Singh! Cepatlah Saya mau rasa lu punya lancau masuk saya punya cibai, tak boleh tahan lagi" rayu Mei Ling. Ok lah Nya, nanti saya masuk, relax" kata Singh. 

Singh pun mengubah posisi dengan membaringkan Mei Ling dan dia datang dari atas terus mulutnya ke Buah dada Mei Ling dan menghisap puting tetek Mei Ling yang berwarna merah jambu dan memang dari tadi telah kembang kerana terlalu stim. Singh menyedut kiri dan kanan tanpa henti dan pada masa yang sama terus menghalakan batangnya ke cipap Mei Ling. "Kasi tekan Singh! Kasi masuk habis" kata Mei Ling. Singh pun terus menekan sehingga habis dan Mei Ling mengerutkan dahinya serta menjerit kecil kerana terlalu sedap dan sakit sedikit kerana batang singh yang terlalu besar untuk cipapnya. Singh pun memulakan adengan menyorong tarik batangnya ke dalam cipap Mei Ling. "Nyonya! Lu punya cibai banyak sedap, ketat serupa anak daralah" kata Singh. "Bukan wa punya cibai ketat, tapi lu punya batang manyak besar" balas Mei Ling pula. "Tarak kira, janji sedap" kata Singh lagi. Singh sudah berniat untuk mengongkek Mei Ling sehingga beberapa round pada hari ini. Dia ambil MC pun balik modal fikirnya. Dalam keadaan mereka berdua tengah enjoy melakukan persetubuhan serta kongkek mengongkek, tiba singh menyuruh Mei Ling supaya mengangkang lebih luas lagi. "Nya! Lu kasi kangkang sikit besar boleh ka?" pinta Singh. Nyonya pun segera membesarkan kangkangnya dengan menarik kedua-dua belah pahanya keluar. Seketika kemudian Singh berkata lagi,"Sikit besar lagi lah Nya, kasi kangkang". Nyonya pun tanpa banyak rungutan terus membesarkan lagi kangkangnya kerana terlalu sedap menikmati lancau Singh. Tapi singh meminta lagi supaya Nyonya membesarkan lagi kangkangnya. "Nya! Lagi sikit lebar buka kangkang" kata Singh. Mei Ling pun mengangkang lagi. "Lagi sikit beasar lah Nya!" kata Singh. Mei Ling pun mula naik marah kerana sudah terlau besar dikangkangnya sampai sakit kakinya dan pahanya. Lalu Mei Ling pun bersuara,"Eh! Singh, lu panggil saya kangkang besar-besar lu mau kasi masuk lu punya telur sekali ka? Herdik Nyonya. "Tarak lah Nya! Saya mau kasi keluar saya punya telurlah, banyak sakit sana dalam duduk", Singh memberitahu masalahnya yang sebenar. Begitulah adanya

Back to posts
Comments:
[2014-09-19] Foto Bugil Pns Bandung:

Foto artis telanjang – bugil indonesia, Artis telanjang bugil http://melayubogel.info/foto-bugil-pns-bandung/

[2014-04-25] pukigatal:

Urmmmmm uhhhhhh,,,ahhhhhh,,i like,,please fuck me man....urhhhhurmmmmm

[2014-02-07] ,joker?:

ahahahahah btg msuk kemaluan

[2014-01-25] Rizz:

hi girlz..or student2.. sy masih dara ataupn x.. make love dgn sy.. n sy akn bayar. slamat n rahsia.. msg or kol 0199499778.

[2014-01-19] babi punya babi:

Hahaha,bodoh punya Singh

[2013-11-22] has:

Saya suka andartu dn janda berumur kurang 50 thn. Sedsap....i

[2013-11-07] wa ada lurasa:

pcl tlor kemuruk apew pnye bai

[2013-11-04] sang:

Btg besar. Maut

[2013-05-10] Putera:

Hai.. Kepade awek kat luar sane, call la saye 0132625298. Untuk pompuan je tau..

[2013-04-09] Ajib KL:

Hakhakhak. Bodo punye sing. Hahaha memng kelakar habs lu punye crita hik3. . .


12»
Post a comment



Home » Melayu Boleh

Cerita Lucah | Gambar Bogel | Video Lucah