watch sexy videos at nza-vids!

Cerita Lucah Kisah Lucah Cerita Seks Melayu


Tunang Aku Muka Stim

sebenarnya sex experience aku bermula dari form 3 lagik, tapi maser tu kira belum reti lagi nak feel konek yang keras tu.....masa tu takat kena sedut tetek jer...sedut lidah jer....

emm oklah apa yang aku nak citer bukan masa memuda dulu tapi masa s'rang...umur ku dah 25 dah..baru jer grad....dari mana tak yah ler.. tapi ipt yang paling top ler. citer aku ngan tunang aku...

aku kenal ngan tunang aku melalui irc jugak...kita orang biasa jer memula tu tah cam ner dia cakap dia suka kat aku...lama gak baru aku terima...kenal setahun setengah kitaorang bertunang...(s'rang kami dah kawin) masa bertunang ni lah dugaan demi dugaan...he..he...kami pernahlah ringan2 tak selalu tapi pernahlah...alah takat dia menyedut tetek aku biasalah tu...adalah 4 lima kali..tapi yang heavy kami bermula apabila, suatu pagi...di hari cuti umum ...aku tengah tidur kat umah ler.iyerlah baru kul 7.30 pagi...tetiba dia call aku ajak aku datang office...temankan dia...aku pun oklah..bangun siap2.....maklumlah nak jumpa tunang tersayang........aku sampai kat opis dia lebih kurang kul 8.30 pagi....sampai jer...aku call dia....dia pun suruh guard tu benarkan aku masuk....sampai kat dalam opis dia terus cakap...'nadia, abang nak....' aku tanya dia 'nak aper..' dia kata nak semua....aku kata ish...teruklah abang ni..dalam hati dah ready dah...kata tunggu apa lagik mulakanlah serangan....he..he... 

pas tu dia dengan muka penuh stim dia pandang aku dan mendekatkan diri aku pusing...dia peluk aku dari belakang dan mula mengusap cipap aku dari belakang sambil meramas2 bontot....aku pun dah mula nak syok ler..pas tu dia
ajak aku pegi belakang...lina clear...aku ikut jerlah...demi sampai jer..dia terus tarik aku peluk rapat...dan mula mengulum bibir aku..aku pun teruslah merengkuh tengkuknya..lama betul kitaorang french kiss....sampai sesak nafas aku kena sedut dan kena gigit maklum nak bernapas pun susah..asyik kena sedut jer....bila dah sesak sangat aku tolak muka dia..langsung tak belas kasihan dia terus tarik muka aku dan terus menyedut bibir aku....lebih kurang 15 minit kami bercium dan naik lencun dah cipap aku...dia lepas pelukan dan kata, bukaklah baju dan tudung yang....emm aku dengan lemah gemalai mula buka baju....dan lepas buka baju aku fuh tersempullah tetek aku..besar..aku pakai bra 38 cup B lagi tu... 

emm pandang jer tetek aku dia tak tunggu aku bukak kain pun terus jer dia peluk pinggang aku dan start mengulum pulak nipple aku..abang aku ni memang pakar bab menyedut tetek aku ni...dia gomol habih sambil berdiri sampai terangkat badan aku....sekitar tompok coklat puting aku dah basah ngan air liur dia dah...lama dia kerjakan tetek aku..hampir 10 minit.....sampai aku rasa air aku dah meleleh ke peha dah masa ni..abang aku ni kalau nyonyot macam tak nak lepas..macam nak telan
terus...kadang2 dia buat lembut2..antara menyentuh dengan tidak.....hisapan antara lidah dah sesekali menggigit puting, aku pun sengaja mengerang...uurgghhh..sedap
bang..aaarggghhh...ermmmmm... sebab aku tahu dia lagi stim kalau aku ngerang..... sebelah tangan menggentel habis puting aku ditarik..tarik....kadang2 dia genggam kedua2 buah dada aku dan benamkan muka dia sambil menjilat kat celah2 lurah tu..... penat dia mengigit..dia mula menjilat pulak dah nipple aku.....betul2 jilat sampai aku rasa macam nak jatuh jer....sebab dah tak mampu berdiri....lepas tu agaknya dia pun lenguh menjamah tetek aku sambil membongkok cam tu..dia mulakan balik mencari mulut aku....terus kami bercium dengan penuh keghairahan...sambil tu tangannya dah mula menanggalkan kain dah painties aku.... 

kita orang berhenti sekejap menangggalkan pakaian...dan kami terus berbogel sambil bercium sambil berdiri....masa ni sambil bercium dia tangan dia dah mula mengorek lubang cipap aku dah..aku pun kangkang sikit bagi peluang....dan dalam pada tu aku pun tak diam jugak..mula mengusap2 batang abang aku nih....dah tegang giler dah.. sebelum... panjang tu tak ler..tapi besar...abang aku kira tegap badan dia...emmm terus dia minta aku kulum batang dia....aku pun melututlah..dan terus mengulum.... batang dia...penuh mulut aku..aku ni mulut pulak kecik..muat2 jer...penat aku kulum aku jilat terutama hujung kepala batang dah dah mengembang dah berair tu...pas tu aku gigit hujung batang tu menjerit dia dan tolak kepala aku terkejut agaknya....aku dah geram dah masa tu...aku cari telur pulak aku ramas dengan penuh nafsu....dan terus mengigit manja...sekeliling telur dia....tak tahan..dia cakap abang dah nak pancut nih....emm aku terus bangun dan kasik dia cool balik, aku cium mulut dia.... bernafsu sekali...sesekali kali menjolok lidah dan menekan2....kadang2 mengigit.. biasalah... 

kemudian..dia baring aku aku karpet dan meneruskan aktiviti kegemarannya menyonyot puting aku lah..gilaran aku pulak mengerang giler...lantaklah bukan ada orang pun kami dua jer.....mulut menyedut tetek aku tangan terus-terusan menggosok kelentit aku...air jangan cakap meleleh......sesekali dia mengorek2 dan memasukkan jari ke dalam lubang pantat aku punya syok...mana tak....tetek dok kena sedut...cipap kena korek...sedap oiiii.....sebab dah terlalu stim sangat kadang kala dia sedut giler tetek aku sekuat hati sampai cam nak putus aku rasa tetek aku....menjilat tok sah cerita..kegemaran dia ler tu...macam budak2 kecik lapar susu jer...habis puting aku membengkak...tak puas dengan mengigit puting..seluruh buah dada aku diramas... kuat.. mengigit serta sedut sampai dah merah..aku pulak jenis putih....bayangkan seluruh dada aku dah merah2..dua2 belah..abang aku ni memang cukup geram ngan dada ku...sambil dia menyedut tetek aku, tangan aku meramas konek dia yang dah tegang tunggu masa jer nak hamburkan peluru....kemudian aku tolak dia..melentang giliran aku pulak menyerang...aku panjat badan dia...terus membenamkan mulut ke leher dia aku gigit...he..he..lekat love bite..... 

aku kulum pulak telinga dia....batang dia dahkeras sangat dah menyentuh perut aku masa tu....berair jer hujung...boleh tahan betul tunang aku ni kalau orang lain mesti dah berterabur....benih...aku turun pulak ke dada dia..dad bidang...dan ada jugak nipple tak ler besar cam aku punya..apa lagi..ingat dia sorang jer pandai sedut.. aku pun tunjuk skill menyedut akulah...sampai dia mengerang betul akhirnya dah tak tahan..dia tolak aku....terus dia membenamkan muka dia kat leher aku kena love bite jugak aku bukan satu...tiga dia bagi aku cheh....abih tu dia kiss mulut aku tak lama sangat adalah dalam 2 3 minit jer...terus dia ke sasaran utama.... he.. hee apa lagi cipap aku yang dah banjir tu lah.....emmm dia terus kangkangkan kaki aku...dan mulalah lidah nya menjelajah ...bulu cipap aku memang aku trim..sebab baru lepas period masa tu...apa lagi dah lah tembam....lencun dan licin pulak terus jer dia menjilat sekitar bijik kelentit...aku tak tahan..meleleh laju air aku... terangkat badan aku menahan kegelian...sapa yang penah kena tahulah cam mana rasa geli dan nyilu jer kena jilat bijik.....macam nak terkencing pun ada....lama jugak dia kerjakan bijik aku.... 

lepas tu dia alihkan badan....biasalah posisi 69...batang dia betul2 kat muka aku.. terus aku mengulum batang dia sambil sesekali terangkat badan aku menahan kegelian dikerja bijik aku ngan lidah dia.....lebih kurang 10 jer minit kami berkulum2 dan mengisap senjata memasing....dia bangung dan mula duduk mencangkung dicelah kangkang aku aku dah takut dah....dia tanya nak ke tak...aku dah tek leh cakap aper dah mata pun dah separuh tertutup dah...perlahan2...dia angkat kaki kanan aku sangkut kat bahu kiri dia....dan mula menujah batang perlahan..masa kena bijik tu baru aku tersedar, ..dan kata..jangan bang..sakit....pas tu dia kata sakit kejap jer...aku kata tak naklah sayang dara...dah tu dia kata...tak per dah tak lama dah kita akan kawin dan akan dapat jugak..aku pun masa tu ok jerlah lagipun masa tu tinggal lagi sebulan jer kami nak diijabkabulkan....aku serahkan segala.... 

dia pun masukkan batangnya perlahan...aku menjerit..sakit...biasala besar tu batang dia....ngeri aku...aku pejam mata....terus dia merebahkan badannya ke atas badan aku dan cam biasa menyedut kembali puting tetek aku dah tengah menegang tu....lama dia buat cam tu..supaya aku khayal...memang aku khayal...dan tengah sedap tetek kena sedut tu.....screeett...selaput dara aku terkoyak..aku tolak badan dia..sakit ler... sedap2 gak sakit2 gak....emm dia pun paham dan dia tarik sikit batang dia...gesel kat kelentit aku....kemudian meneruskan aksi menyonyot tetek aku akulah....emmm kali ni dia mencuba sekali lagi.....masukkan perlahan2....dan emm ketatnya kata dia... terus membenamkan batangnya perlahan..lahan..sikit2..aku tahan jer..lah..lama...dia biarkan kejap batang dia terendam..aku apa lagik mengemut..bila kene kemut jer... terus dia tarik batang dia....sikit jer...tujah balik....tarik.....sampai kat kepala ,,.kemudia benamkan balik ....aku pun kemutlah sedap sangat..aku terus berbunyi ..urrghh arrghhhh sedap bang.....emmm lagi bang...terus jer dia mendayung... sorong tarik..sorong tarik....... 

emmmm dah puas batang dia kena kemut ngan aku....dia cakap ...nak pancut sayang... terus dia keluarkan....pancut kat dada aku....habis..berlendir2 dadaku degang air mani dia.....bercampur lak darah dara aku...terkulai kami lepas tu.....rileks kejap... kemudian dah benafas sambung balik lebih kurang cam tadi jugak tapi kali ni main doggylah pulak..memang cepat pancut masing2 kalau main macam ni....lama kami bergomol dan bersatu hari tu....adalah masing3 klimaks 5 6 kali kot...sedar2 dari kul 8.45 tadi dah dekat pukul 12.00 peerrrghhh naik lunyai tetek ngan cipap aku kena belasah.....tetek aku dah membengkak dah...ditambah pulak dengan love bite sekeliling... dada aku.....stim pulak aku tengok..... kemudian kami bangun dia ambil tisu dan lap cipap aku bersih dan cium cipap aku..tanda tima kasih kot..aku pun lap ler batang dia...sambil aku mengelap tu pun mengeras lagik tu..lepas tu kami pun sekadar ringan jerlah....bercium dan menyedut2 jerlah....maklumlah dah tak der tenaga dah masa tu....lemah..sampaikan nak bangun pun rasa tak larat..bila bangun jer...sakit celah kangkang aku.......emmm itulah kali pertama persetubuhan kami.... s'rang kami dah kawin...biasa tiap2 malam main..kalau hari cuti lagik best....katil tu teman setia kami...dalam bilik air pun jadik.....beromen jer keja kami kalau hari cuti...ops lupalak nak cakap...masa malam pengantin kami lagi best.....kami beromen sampai dekat nak subuh...dari kul 12.00 sedar2 dah dekat kul 5.00 pagi....esok pagi rasa nak jalan pun cam pedih ..sebab semalam tu kena ganyang sakan.....habis katil umah mak mentua aku lencun ngan air anak dan menantu dia.....he..he....bestttttttttt

Back to posts
Comments:
[2014-06-13] nazz:

Add my wechat id bafuak36

[2014-05-29] :

visit http://cerita-xxx.sextgem.com more lucah stories

[2014-03-15] Budak Nakal :

Hey Sayang ! Call Me K 0147186793

[2014-02-23] Syuk mimi:

Haha siap la awek aqu jap agi. Adik aq dah bagun nk lobang.

[2014-02-22] Jejaka m3:

Hai aweks sabah jom bknln smbl lyn 0128019189

[2014-02-20] nak pantat:

Awek2 yg tgh cari cari konek baru jgn malu ya call 0176115687

[2014-02-19] Eyfa.:

Call me. Just boy 0173990605. Sharifah malzatu

[2014-02-17] faten:

Call saye . 0176339194

[2014-02-17] faten:

Stim sangat . Jumm seks :)

[2014-02-17] Matahari cynta:

Cpew yg sdi nk tman i? Aaarrrggghhh....xthn da ny stim gler k0t. . .laki mne yg nk tman aq mlancap add jew fb aq (matahari cynta)


123»
Post a comment



Home ยป Melayu Boleh

Cerita Lucah | Gambar Bogel | Video Lucah