Visit Sexy blog, influenza!

Cerita Lucah Kisah Lucah Cerita Seks Melayu


Bini Ku

Aku dah berkawin dan mempunyai seorang anak perempuan berumur 11 tahun.Perkawinanku telah menjangkau usia 12 tahun tetapi rezeki yang diberi hanya seorang saja.Isteriku tidak merancang malah nafsu berahinya semakin tua semakin meliar.Kami masing masing giat berusaha untuk mendapatkan anak tetapi rezeki belum tiba.Usia isteriku pula telah memasuki 30 tahun dan aku tua lima tahun daripadanya.Aku sedar bahawa aku tidak dapat memenuhi kehendak nafsu membuasnya diranjang.Kedalaman vaginanya juga tidak dapat dicapai oleh penisku yang hanya 5 inci panjang ini.Setiap kali kami 
bersetubuh aku sajalah yang tewas dulu.Tetapi isteriku ini sabar sahaja namun aku berusaha juga mengimbangi keadaan dengan menggunakan dildo untuk memuaskan nafsu meliar biniku.

Setelah selesai kerja aku balik kerumah jam 5.30 petang.Aku mendapati biniku sedang bersolek dimeja soleknya.

“Abang! Ana ada seminar malam ni.Seminar pembekal Avon.”kata biniku.

“Jam berapa?”aku bertanya.

?.00 petang”jawapnya ringkas.

“Ana mungkin lewat balik sebab selepas seminar ada jamuan makan malam.Ana dah siap masak tu abang makanlah bersama ani nanti ya.”kata biniku.

“Kalau ana nak balik nanti ana call abang.Pergi ni ana tumpang ngan Yanti, abang tak payah hantar .”sambungnya lagi.

Beberapa minit kemudian biniku dengan tergesa gesa meninggal aku dan anak ku. Dah syak dah biniku pasti pergi bertemu kekasih lamanya malam ini bisik hatiku.Biniku memang ahli Avon dan sering pergi menghadiri seminar-seminar yang telah dianjur oleh Avon.Malam ini adalah salah satu diantaranya tetapi hatiku berat menyatakan yang 
biniku kali ini tidak menghadiri sepenuhnya seminar yang diadakan.Biniku pasti pergi berjumpa Rizal.

Setelah menghubungi Lan, jam 6.00 petang aku ke tempat kerja Lan.Temanku ini memang sangat cekap dengan tugasnya semuanya yang aku arahkan telah pun dilakukannya.Dalam bilik khas dengan monitor TV yang agak besar kami dapat melihat suasana semua sudut bilik yang disewa oleh Rizal.

“Siapa Rizal tu man?”soal Lan kepadaku.

“Bekas kekasih biniku.”jawapku ringkas.

“Jadi apa halnya?”Lan ingin dapatkan kepastian.

“Ni yang aku benggang ni.Biniku dah main kayu tiga nganku ni.Tengahari tadi aku sendiri nampak dia bersama Rizal.Tulah aku telefon kau.Aku pasti Rizal akan menyewa disini.”Aku memberi penerangan ringkas.

“Oooo! Fahamlah aku sekarang.Kalau gitu aku biarkan kau disini seorang.Kalau kau nak apa apa call aku aja.Aku ada kerja ni.”Lan memahami persoalannya.

Lan sememangnya amat memahami sikap aku.Kami berdua adalah rakan sepermainan sejak dari kecil lagi.Sehingga kini dalam menempuhi kehidupan suka duka, kami sering bantu membantu satu dengan lain.

“Okey lah Lan thanks banyak banyak kerana tolong aku.”Kataku sambil berjabat salam dengan Lan.Kemudian Lan meninggalkan aku seorang.

Bilik masih tidak berpenghuni.Jam tepat 6.45 petang.Aku duduk memerhatikan skrin TV dibilik khas hotel.

Difikiranku tertanya tanya kemana agaknya mereka waktu ini.Aku takut juga rancanganku ini akan menghadapi kegagalan.Mungkin juga biniku tidak semudah itu untuk menyerahkan tubuhnya kepada lelaki lain dan pertemuan mereka tengahari tadi adalah pertemuan biasa sahaja maklumlah bekas kekasih katakan.Tetapi ada rakanku yang pernah terserampak dengan biniku bersama lelaki lain.Mungkin juga perkara 
itu benar.Semua persoalan sedang bermain main di kepalaku.Setengah jam sudah berlalu bilik masih juga kosong.Aku sandarkan diri di kerusi empok hotel.

Jam 7.15 malam tiba tiba aku melihat diskrin TV 29 inci yang merakam suasana bilik yang disewa Rizal pintu bilik terbuka dan muncul dua orang yang memang aku kenal.Dia ialah Rizal dan seorang lagi wanita yang telah hidup bersamaku selama ini,biniku.

Mereka berkepit masuk kedalam bilik.Belumpun sempat mereka duduk, mereka berpelukan sambil berkucupan mulut dan agak lama juga adengan itu.Setelah itu Rizal kebilik air.Dah stimlah tu agaknya.Biniku pula duduk diatas katil yang bertilam empuk.Dihenjut-henjutnya tilam yang tebal itu.Nak testlah tu.

Rizal keluar daripada bilik air lalu menanggalkan bajunya.Bentuk badannya sasa seperti ahli sukan bina badan.Biniku yang sedang duduk menghulurkan tangan mengapai bidang dada Rizal yang berotot itu lalu meramasnya mesra.

Aku tinggikan sedikit volume suara dan memasang telinga supaya dapat mendengar jelas perbualan mereka.

“Abanggg, Ana telah lama menginginkan suasana seperti ini.”Kata biniku.

“Ana nak abang puaskan ana malam ni..,”sambung biniku manja.

“Macam mana suami Ana? Dia tak saspek ke?”Tanya Rizal.

“Takdelah I dah katakan padanya yang I ada seminar malam ni dan balik agak lambat sedikit untuk jamuan makan malam.”Biniku memberi alasan.

Biniku merapatkan mukanya ke arah dada Rizal dan mula menjilat sambil mengigit gigit kemas puting susu Rizal.

“Auww! Gelinya?

Rizal mengeluh sambil tangannya lembut menolak kepala biniku dari menjilat susunya. Jilatan biniku pula beralih kebawah dan berhenti sejenak di pusat Rizal.

“Eeemmmmm”Rizal kesedapan.

Sambil menjilat sebelah tangan biniku membuat ramasan dibahagia dada manakala yang sebelah lagi meramas celah kangkang Rizal yang sudah nampak agak menonjol.

Bila tangan biniku menyentuh butuh Rizal yang masih berada disangkarnya ia agak terperanjat sedikit.

“Woooo..! besarnya bang! Bagi ana tengok boleh ke.?”minta biniku.

“Ohh sudah tentu,I milik ana malam ni”kata Rizal sambil tersenyum.

Rizal membuka zip seluarnya dan biniku cuba membantu dengan membuka butangnya.Bila seluar Rizal melurut kebawah maka teserlahlah batang butuhnya yang king sais itu - 8 inci.Biniku mengensut kebelakang sedikit seolah-olah tak percaya apa yang dilihatnya.

“Alamakkk!Sungguh Besar banggg!tak pernah ana nampak butuh begini besar.”suara biniku kehairanan.

“Suami ana punya tak besar macam ini ke?”Tanya Rizal.

“Tak,U punya lagi besar.”Biniku menjawap.

“Boleh muat ke ni,bang!!”Biniku agak gusar.

“Cubalah dulu.”Rizal cuba menyakinkan.

Biniku dengan perlahan menarik butuh king sais itu ke mulutnya dan membelainya dengan lidah.Rizal mengerang enak.

“Oohhhhhh!?

Adengan kulum mengulum berlaku agak lama.Biniku memang pakar dalam acara kulum mengulum ini.Sementara itu Rizal meramas buah dada biniku dan di ulinya puting susu yang masih berada didalam coli itu.Biniku berhenti sejenak untuk menanggalkan baju dan coli yang dipakainya.Rizal kemudiannya membongkok lalu membuat jilatan pada 
kedua dua belah buah dada biniku.Biniku mengerang keenakkan.

“Ohhh!.”kelu biniku.

Beberapa ketika kemudian Rizal merebahkan biniku diatas katil dan memulakan penerokaan keseluruh tubuh biniku.Kini mereka sudah tidak berpakaian lagi.Ramasan dan jilatan terus menerus berlaku.Erangan biniku semakin meninggi.

“Ohh! Bang!! Sedappp nya…lagiii..bang!?

Suara biniku ketika Rizal menjilat vagina biniku.Sebutir mutiara yang berada dicelah kangkangnya turut menjadi bahan jilatan lidah Rizal menyebabkan biniku tak keruan. Rizal mengulum dan menyonyotnya dengan rakus.Kepala biniku menggeleng-geleng kenikmatan manakala punggungnya bergoyang keatas dan kebawah.

“Ohh! Ahhh! Aaaaabangggggg! Ana keeeluaarrrr!?


Beberapa detik kemudian badan biniku kejang dan itulah klamik pertamanya.Rizal membenamkan lidahnya kedalam vagina biniku dan mengisap semua air biniku.

Rizal kemudian bangun membetulkan posisinya diatas celah kangkang biniku. Dikangkangkannya kedua belah kaki biniku sehingga vagina biniku betul betul ternganga bersedia untuk ditusuk oleh butuh Rizal.Biniku membantu dengan menarik batang butuh Rizal kearah vaginanya.Sementara itu Rizal mendorongnya masuk perlahan kedalam lubang nikmat biniku.Baru kepalanya masuk biniku mengerang.

“Wooo! Abang pelan pelan.Ana rasa nak terkoyak nii!?

Walaupun vagina biniku sudah nampak basah namun dengan kebesaran butuh Rizal ianya agak sukar untuk dimasukkan.Rizal perlahan mendorong lagi.Tiga inci masuk.

“EEMMm! Oohh!?

Biniku mengerang lagi.Matanya terpejam sambil ia menggigit bibirnya.

“Bolehhhh lagii??

Tanya Rizal.Biniku menggangguk.Rizal mendorong lagi.Lima inci masuk.Biniku sudah boleh menerima kehadiran batang butuh yang besar itu.Dia mula mengoyangkan punggungnya. Rizal mengikut rentaknya.

“Ohhhh sedapppppnya! Bang!?…sssssttttt aaaaaaaahhhhhhhhhh!!?

Biniku menjerit.

Rizal mengerakkan punggung naik turun bermula perlahan dan semakin laju.Biniku sudah kehilangan pedoman menarik rambut Rizal.Rizal menekan lagi batang butuhnya dan hanya tinggal satu inci lebih yang belum masuk.

“Aadduuhhh!! Bang!AAAAHhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Seedaappppppnya!!!OOOOOOhhh!!!!!”rintih biniku keenakan.

Baru kali ini kedalaman pukinya di terokai sepenuhnya oleh batang butuh.Biniku tidak keruan merasakan tusukan batang butuh besar Rizal.

Posisi ini berlaku lima belas minit.Sehingga biniku klamik lagi untuk kedua kalinya.

“Ooooh! Sedapnya bang!Ana dah nak keluar lagi.Eemm!OH!”Suara biniku terketar ketar keenakkan.

Dalam pada itu Rizal menghayun dengan lebih pantas lagi.

Rizal masih belum apa apa lagi.

Dia kemudian membalikkan badan biniku.Kini posisi menonggeng.Rizal memasukkan batang butuhnya dan mengerakkan punggungnya kedepan dan kebelakang.Biniku sudah nampak agak lesu menerima saja tikaman Rizal.Lima belas minit adengan di posisi ini berlaku. Suara erangan biniku sudah tidak kedengaran hanya kelihatan tubuhnya menggeliat 
dan nafasnya turun naik.Biniku menikmati keenakan yang maksima.

Butuh Rizal masih tegang gagah.Rizal mencabutnya dan kemudian membaringkan biniku pada kedudukan miring dan sebelah kakinya diangkat keatas bahu Rizal seterusnya Rizal menusuk lagi biniku pada kedudukan ini.Gaya inilah paling biniku suka bila ia main dengan aku.Biniku mengerang lagi penuh rasa nikmat.

“Ahhhhhhhhh!bbaaaaaaang!eeemm!hhhhhsstt!?

Untuk kali ketiganya biniku klamik.Badannya sudah tidak bermaya lagi.Dalam keadaan biniku sudah terkulai itu Rizal merancakkan henjutannya tandanya ia mahu klamik juga.

“Abang!!!!ohh! sedappppnyaa!! Batang butuh mu bang!!?

Biniku cuba mengerah sisa tenaganya yang akhir mengimbangi terjahan batang butuh Rizal.

“Tekan lagi bang! Ohh eemmm sedapppnnnyyyyeee!?

Biniku mengeliat dan mengelupur diatas tilam empok sementara Rizal masih ligat memacunya dari sisi.

Akhirnya Rizal sudah sampai kepuncaknya dengan henjutan terakhirnya yang amat kuat sekali.

“AHHHHHHHH?!! BBBBAAAAANG!!?

jeritan biniku sambil kedua tangannya mengenggam cadar yang sudah kusut diatas katil itu.

Crrot! Crot! Crrot!

Airmani Rizal begitu banyak sekali memancut deras didalam lubang nikmat biniku. Punggung biniku nampak berdenyut denyut akibat pancutan airmani Rizal yang deras itu.Sambil itu Rizal merebahkan badannya di atas badan biniku tanpa mencabut butuhnya.Mereka kaku sejenak dengan nafas yang masih turun naik.

“Abang!!! Abang sungguh hebat sekali.Belum pernah Ana dapat kepuasan macam ini.?

Biniku mula bersuara.

“Oya ke! Habis kenapa, suami U tak macam ni ke??

“Taklah sehebat U?

“Okey Ana jom kita mandi.?

“Sabarlah dulu bang,biar butuh abang mengecut didalam.Jangan dicabut dulu.?

“Terserah U?

Rizal memberi kucupan diatas dahi biniku.Biniku terus meragut bibir Rizal dan menciumnya.Mereka berkucupan penuh mesra sekali beberapa ketika.Biniku memang pandai bermain lidah.Rizal masih tertiarap diatas biniku.Mereka bergelut diatas katil. Batang butuh Rizal yang masih berada di vagina biniku kembali tegang.

“U punya keras lagi??

Kata biniku sambil menggoyang-goyangkan punggungnya.Rizal menurut irama biniku. Adengan hubungan badan mereka sudah menghampiri sejam.

“Nak lagi ke??

Rizal memacu ligat biniku.Biniku mengerang lagi.

“Ohhhh!! Aaabangggg! Sedapp nya!?

Dalam kedudukan Rizal diatas biniku kali ini dia bertindak dengan lebih ganas lagi.Dia menyorong dan menarik butuhnya dengan laju sekali.

“Ana,abang nak kita klamik sama sama okey!?

Rizal berbisik ditelinga biniku.Biniku hanya menggangguk.

Lima belas minit kemudian mereka klamik bersama,bersama jeritan yang memanjang kedua duanya.

“OOOOOOOOOOOOHHHHHH!!!! ANAA! Ini DIA NAH!!!!!!!”erang Rizal.

“AAAAAAAABBBAAAAANGGGGGGGGGGGGG!!!!SSSSEEEEEEDDAPPPPPPP BAAAAAAAANG!”jerit biniku.

Jam ditanganku sudah menghampiri 10.00 malam.Tak terasa aku sudah hamper 4 jam berada di hotel ini.Dalam skrin TV sudah nampak Rizal dan biniku mengenakan pakai masing masing.Kelihatan mereka mahu keluar bersama dengan meninggalkan keadaan bilik tidur yang kusut masai umpama sarang tikus itu.Bila mereka beredar aku pun mematikan 
suis perakam VCD dan disknya aku letakkan ditempatnya.Disk mengandungi cerita yang paling penting dalam rentetan hidupku.

Back to posts
Comments:
[2014-03-30] kote 6 inchi ipoh:

01114480980....klu ade awek yg sangap sms i

[2014-02-22] Jejaka m3:

Hai aweks2 sabah jom bknln smbl lyn 0128019189

[2014-02-22] gersang:

Kngsi isteriku..

[2014-02-21] azammm:

Tak gne pnye bini , kau curang.....(dlm cite d atas)

[2014-02-21] btgtegang:

kepada awek2 semua yg gian batang, leh kontak sy di 0173550910. whatsapp,wechat,sms sume layan..

[2014-02-19] Eyfa.:

Just boy

[2014-02-19] Eyfa.:

This my number. You want pussy. Call me ahhhhhhh. 0173990605

[2014-02-15] haekal:

gadis/awek kl or lembah klang ..call no ni 013-3974263

[2014-02-07] bdk sabah:

maya lau ada masa call no tpon ni 0128311734 lau awak nk try me....

[2014-01-25] Rizz:

hi girlz..or student2.. sy masih dara ataupn x.. make love dgn sy.. n sy akn bayar. slamat n rahsia.. msg or kol 0199499778.


1234»
Post a comment



Home » Melayu Boleh
Cerita Lucah | Gambar Bogel | Video Lucah
Log in
Sign up
Subscribe (38)
Featured feeds